Honda GT 650 Hawk

  • 37.381 KM
  • 03 / 1992
  • Benzine
In 1992 kocht de eerste en enige eigenaar de motor nieuw bij Vos Motoren in Echt.
Het koopcontract, de aanschafrekening en alle rekeningen van onderhoud zijn bij de motor
De kilometerstanden zijn ook bijgehouden en de huidige stand van 37381 klopt.
Het onderhoud is overdreven vaak uitgevoerd.
Dertien keer heeft de motor een beurt gehad en is de olie ververst en is het filter vervangen.
De laatste keer bij kilometerstand 37106.
De remvloeistof is acht keer ververst.
De banden zijn bij 35244 KM vervangen.
Je kunt niet zeggen dat er op onderhoud is bezuinigd.
Gevolg is dat er ook helemaal niks aan de motor mankeert en dat er zeker geen achterstallig onderhoud is.

Zuid Limburg is een eind van Drouwenermond.
Ik heb de motor ongezien gekocht en laten bezorgen door een motorkoerier.
De eigenaar bezwoer me dat de motor "in nieuwstaat" verkeert.
Hij sprak de waarheid.
Bij het uitladen zag ik een hele mooie en onbeschadigde motor met een dun waasje stof.
Het maakt niet uit wat je koopt, maar het is toch altijd spannend.
Loopt de motor en loopt de motor goed?

Contactsleutel omdraaien alle lampjes branden helder.
Dan is er ook spanning in de accu.
Chokehevel maximaal verdraaien en een korte druk op de startknop.
Verdraaid hij loopt.
De motor even laten lopen en dan een beetje gas geven.
Hij reageert direkt op het gas
Even om de motor heen lopen.
Nergens een beschadiging, nergens roest en alles nog origineel.
De handvatten, de spiegels, de knippelichten, de uitlaat, alles is nog zoals de motor de fabriek verliet.
Het mag dan een exclusieve motor zijn, heel waardevol is hij niet, maar dat doet even niet terzake.
Hier staat een motorfiets, die ik vooraf heb betaald en waarvan ik het kenteken ook vooraf heb gevrijwaard, en die motor is precies zoals beloofd en mooier dan ik verwachtte.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Het gereedshapsetje en het instruktieboekje zijn erbij.

Voor het nemen van de foto's heb ik de motor niet gepoetst.
Ik heb alleen het laagje stof verwijderd,
De motor is zó binnengekomen.
Je ziet het ook aan het kettingscherm.
Als ik de motor zou hebben gepoetst, was het mooier op de foto gekomen.

Het windscherm is een accessoire en past wonderwel op de motor en geeft prima bescherming

Het kenteken is een paar keer geschorst vanwege niet rijden.
Als vervolgens de motor weer wordt aangemeld bij de RDW, lijkt het of er een nieuwe eigenaar is.
Dat is misleidend,waardoor gedacht kan worden dat de motor meerdere eigenaren heeft gehad.
Deze motor is steeds van één en dezelfde eigenaar geweest.
Als u de motor koopt, wordt u de tweede eigenaar

Op mijn testweggetje heb ik hem even opengedraaid en kwam de teller op 180, terwijl de motor nog versnelde.
Ik moest van het gas af, vanwege een fietser in de verte.
Lopen doet hij de als de beste.
Door zijn lichte gewicht en zijn rankheid, is het een heerlijke motor voor bochtige weggetjes
U bent welkom te komen kijken en te rijden..
Wel vantevoren en afspreken.

P.S
Als u uw motor weer van stal haalt, controleer de bandenspanning en blijf dat meerdere keren per jaar doen
Details
Kenteken
NL
MK78XJ
Bouwjaar 1992
BTW of Marge Marge
Tellerstand 37.381 KM
Brandstof Benzine
Transmissie Geschakeld
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 647 cc
Vermogen 45 kW / 61 PK
Gewicht 181 kg
Interesse?

Wilt u meer informatie ontvangen of een taxatie van uw eigen motor laten maken? Wij helpen u graag!

Adres

Zuiderdiepuiderdiep 78
9523TH Drouwenermond