Als je meer van sleutelen houdt dan van rijden, is dit misschien niet de ideale brommer, maar als je er probleemloos opuit wil, adviseer ik deze.
Kreidler Florett RMC op geel kenteken Opgebouwd uit originele onderdelen met RVS bouten Originele oranje lak Gereviseerde voorvork Nieuwe originele buddyseat waar je lang op kunt zitten Nieuwe ketting en tandwielen Koppelingsplaten vervangen door de betere race platen Het motorblok is een direct geschakelde 5 bak met kickstarter Het motorblok is een smalle tap met originele Mahle 2.9 pk cilinder en zuiger. De cilinder en kop zijn origineel en niet aangepast Ontsteking is origineel Ducati met contactpunten. Op dit moment is een passende carburateur gemonteerd waardoor de topsnelheid op ca. 60 km/u ligt. Als uitlaat is een zogenaamde fluisterpijp gemonteerd waardoor de brommer heel goed, maar (expres) niet zo heel hard loopt Werkende tellers, remlicht,remmen, claxon.en fietsbel Beide naven zijn met grote diameter.
Het mototje loopt 'als een zonnetje' en schakelt lekker door de versnellingen. De brommer is van 1987 en daarnaar heeft hij z'n plekjes. Overigens zullen er niet veel Kreidlers zijn, die ongerestaureerd, in deze mooie en goede staat verkeren.
De brommer is zó uit het leven en is niet gepoetst of opgekelefaterd. Om deze Kreidler een únieke vondst' te noemen, gaat wat ver, maar vrij zeldzaam is hij wel.
Tevens is er nog een compleet donorblok 4 bak smalle tap Diverse smeermiddelen en onderdelen waaronder: Nieuwe ketting en tandwielenset, uitlaat imitatie, diverse Bing carburateurs in verschillende maten, enkele originele Mahle cilinders smalle tap. Voor de prijs van de losse delen, graag overleg.
Kreidler RMC, direct geschakelde 5 bak, in de originele lak.
Wilt u meer informatie ontvangen of een taxatie van uw eigen motor laten maken? Wij helpen u graag!