Terug naar overzicht

Moto Guzzi Le mans van eerste eigenaar, met slechts 8650 KM

Verkocht

Verkocht

8.590 KM Tellerstand
1064 cc Cilinderinhoud
2003 Bouwjaar
Benzine
Brandstof
Toon alle specificaties
Benzine 2003 1064 cc 8.590 KM
Deel deze advertentie:

Specificaties

Kenteken
NL
MHPN17
Bouwjaar 2003
BTW of Marge Marge
Tellerstand 8.590 KM
Gewicht 246 kg
Model motor Sport

Motor en transmissie

Brandstof Benzine
Transmissie Geschakeld
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 1064 cc
Vermogen 67 kW / 91 PK

Beschrijving

De motor is op zich niet zo uniek, maar het unieke zit hem in de lage kilometerstand van 8650.echte kilometers.

Degene die de motor koopt, wordt de twee eigenaar.
De eerste kocht de motor nieuw in Hoogezand.
Dat was in 2003.
De koper had al in 1984 een Kawasaki Z1300 gekocht en nu dus een nieuwe Moto Guzzi V11 Sport.
Later zou nog een nieuwe Yamaha Ténéré volgen.

Soms neemt het leven een wending waardoor de motoren plaatst moeten maken.
De Ténéré heeft al een nieuwe eigenaar en nu de Moto Guzzi is nagekeken, is deze aan de beurt.
Voordat de motor te koop werd aangeboden, is deze wel even heel goed nagekeken.
Vanwege het lange staan, moest de injectie gereinigd worden en de motor opnieuw afgesteld.
Tevens zijn de inlaatrubbers, de banden, de olie, de benzine en de accu vernieuwd.
De motor loopt zoals je van een bijna nieuwe motor mag verwachten.
Tijdens het rijden valt vooral op dat de motor zo soepel loopt en versnellingsbak zo licht schakelt.
Het geluid uit de gedempte Gianelli dempers is hartverwarmend mooi, maar wel beschaafd.
Kom maar proberen.
Vooraf wel graag even afspreken.

The motorcycle itself is not that unique, but the uniqueness is in the low of 8.650 real kilometers.

The buyer becomes the second owner.
The first one bought the motorcycle new at the dealer.
That was in 2003.
The buyer had already bought a Kawasaki Z1300 in 1984 and now a new Moto Guzzi V11 Le mans.

Sometimes life takes a turn that forces the motorcycle has to make way.

Before the motorcycle was offered for sale, it was checked very carefully.
Because of the long standing, the injection had to be cleaned and the engine re-tuned.
The intake rubbers, tyres, oil, petrol and battery have also been renewed.
The engine runs as you would expect from an almost new bike
While driving, it is especially noticeable that the engine runs so smoothly and the gearbox shifts so smoothly.
The sound from the muffled Gianelli mufflers is heartwarming beautiful, but also civilized.