Terug naar overzicht

Saab 9-7X 5.3 V8

Marge € 6.450,-

€ 6.450,- Marge

202.685 KM NAP Tellerstand
Automaat Transmissie
2006 Bouwjaar
Benzine
Brandstof
Toon alle specificaties
Benzine 2006 Automaat 202.685 KM
Verzekeringen vergelijken
Deel deze advertentie:

Specificaties

Kenteken 34SXJN
BTW of Marge Marge
Datum eerste toelating 30-05-2006
Datum eerste toelating (internationaal) 30-05-2006
Tellerstand
202.685 KM NAP
Carrosserie SUV
Kleur Zwart
Aantal deuren 5
Aantal zitplaatsen 5
Gewicht 2180 kg
Maximum massa geremd 2950 kg
Motorrijtuigenbelasting € 360 - 407 per kwartaal

Motor en transmissie

Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 5290 cc
Vermogen 221 kW / 300 PK
Topsnelheid 190 km/h
Acceleratie (0-100 km/h) 7.8 seconden
Maximum aantal toeren per minuut 5200 RPM
Koppel 447Nm
Gemiddeld verbruik 14.1 l/100km
Gemiddeld verbruik (stad) 16.4 l/100km
Gemiddeld verbruik (snelweg) 11.4 l/100km

Exterieur

Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Dakrails
Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
Koplampreiniging
Lichtmetalen velgen 18"
Metaalkleur
Mistlampen voor
Parkeersensor achter

Interieur

Airco (automatisch)
Bagage-scheidingsnet
Bagagedek
Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
Elektrische ramen voor en achter
Houtafwerking interieur
Lederen bekleding
Lederen stuurwiel en versnellingspook
Voorstoelen verwarmd

Overige

Anti blokkeer systeem
Bestuurdersairbag
Dubbele airbag
Gelimiteerd slipdifferentieel
Hoofd airbag(s) achter
Hoofd airbag(s) voor
Hoofd airbag(s) voor en achter
Luchtvering en automatische niveauregeling
Passagiersairbag

Comfort

Boordcomputer
Cruise control

Infotainment

Audioinstallatie met cd-wisselaar

Veiligheid

Alarm klasse 1(startblokkering)

Beschrijving



Net nieuwe APK, net nieuw onderhoud aan gebeurd alles functioneert naar behoren. Technisch uitmuntende staat, aankoop keuring toegestaan en wordt aangemoedigd!

Deze auto beschikt over geavanceerde all wheel drive, deze actieve regeling is volautomatisch en zo ontworpen dat alle vier de wielen continu worden gecontroleerd en het vermogen afhankelijk van de grip tussen de voor- en achterwielen wordt verdeeld. Het resultaat is grip op alle ondergronden. Daarnaast vergelijkt het systeem de bewegingen van het voertuig met de stuuruitslagen, als de auto neigt door te slippen, remt het systeem een of meerdere wielen af en verkleint , indien nodig, de opeingshoek van de gasklep. Dit gecombineerd met zijn automatische niveauregeling (luchtverontreiniging) zorgt voor uitstekend rijgedrag onder ieder omstandigheid. Hij trekt met gemak op stabiele wijze zware karren, over snelwegen en hobbelige paden. Helt niet over in bochten door de luchtvering en heeft door zijn parkeer sensoren voor en achter ook in de stad niets te vrezen.

Saab heeft volgens autospecialisten en reviews zijn stempel op een verfijnde en elegante wijze op de Amerikaanse markt gedrukt. De wegprestaties doen dan ook Europees aan. Door de luchtvering zwalkt hij niet over de weg zoals zijn Amerikaanse broers en heeft hij een hele soepele maar korte draaicircel. 
Met de Saab 9-7X 5.3 V8 koop je een grote, imposante, meer dan compleet ingerichte auto die best een portie exclusiviteit uitstraalt. In kwalitatief opzicht doet het interieur hoogwaardig aan: zacht aan-voelend dashboardmateriaal, houtaccen-ten, standaard leer op stoelen en portier-panelen. De fenomenaal complete uitvoering van de 9-7X is misschien wel zijn grootste troefkaart. Naast 'alles wat je verwacht' krijgt hij onder andere een Bose-geluidsinstallatie mee en aan de buitenkant bijvoorbeeld 18-inch lichtmetalen wielen, xenon-verlichting, een elektrisch bedienbaar zonnedak en een afneembare trekhaak die bij deze auto ongebruikt is (3000kg trekvermogen).

Nieuwe LPG installatie met garantie kan worden ingebouwd tegen €1500,- meerprijs. Hij heeft dus altijd op benzine gelopen.

De 5,3-liter V8 past helemaal bij het concept. Een gespierde GM-krachtbron met 300 pk en 447 Nm trekkracht. Met de voor de hand liggende ontspannen rijstijl ga je als een vorst over de weg. De twee ton zware SUV zoeft soepeltjes van de plek, wint met grote stappen snelheid en nestelt zich algauw op een vlotte kruissnelheid.