Nieuw binnen: Een e-Golf met oa: CCS Snellading, Navigatie, Adaptieve Cruise Control, Navigatie, Carplay/Android auto en nog veel meer! Meer foto's op Site!
Over de Volkswagen Golf:
In september 2012 werd de Volkswagen Golf 7 officieel in Berlijn voorgesteld aan de pers. Het model is vanaf november 2012 in Nederland leverbaar. In 2013 werd de Golf 7 in Europa gekozen tot ‘Auto van het jaar 2013’. De Golf 7 is de eerste Volkswagen die op het MQB platform gebouwd is en het model weegt 100 kilo minder dan zijn voorganger. De geadverteerde golf betreft een Golf "7.5" ook wel een golf 7 facelift genoemd. De verschillen zijn klein, maar vooral van binnen wel belangrijk. Aan de buitenzijde moet je goed kijken om het verschil met de oude Golf 7 te zien. De bumperpartij is aangepakt en als toevoeging een chroomstrip onderin de bumper. Zo'n zelfde ornament vinden we ook terug in de grille. Dat chroom loopt optisch naadloos over in de koplampen, die natuurlijk ook iets anders zijn ingedeeld. Led-koplampen zijn vanaf nu mogelijk, zij vervangen de xenon-kijkers van de oudere Golf. Aan de binnenzijde lijken de wijzigingen op het eerste gezicht minstens zo subtiel als aan de buitenkant, maar toch zijn hier veranderingen die de bediening en de uitstraling significant beïnvloeden.
Waar de oude E-Golf 7 het tot nu toe met 115 pk en 270 Nm moest doen, krijgt de eGolf 7.5 136 pk en 290 Nm mee. Het accupakket behoudt z'n afmetingen maar stijgt toch in capaciteit van 26,5 naar 35,8 kWh. Daardoor groeit de actieradius van 190 naar zo'n 300 km theoretisch.
De vernieuwde E-Golf moet iets meer gewicht meeslepen maar weet met het extra vermogen toch een paar seconden van de acceleratietijden af te snoepen. Waar een sprintje van 0-100 km/h nu nog 10,4 seconden in beslag neemt moet dat klusje nu in a 9,2 seconden geklaard zijn. Ook de topsnelheid stijgt licht, en gaat van 140 naar 150 km/h.
Over deze Volkswagen Golf:
Deze origineel geleverde Volkswagen eGolf is overgenomen van de tweede Nederlandse eigenaar met kloppende NAP. De auto heeft een rijke uitvoering met oa; lederen stuurwiel met stuurwielbediening, specifieke eGolf blauwe stiksels in het stuurwiel en de pookhoes. Verder nog Climate Control, CSS(Snellading), Adaptieve Cruise Control en meer! Alles is compleet bij deze auto, 2 laadkabels, 2 sleutels en uiteraard de boekjes. De auto is recent voorzien van 4 nieuwe Vredestein banden. Met het radiosysteem tover je de eGolf om tot een waar rijdend entertainment systeem, waarbij je onder andere Handsfree kan bellen, navigeren en muziek kan luisteren via oa bluetooth!
Snelladen is mogelijk via een CCS aansluiting. Het maximale snellaadvermogen is 40 kW. De accu kan echter niet continu met dit vermogen geladen worden. In een gemiddelde snellaadsessie zal het gemiddelde snellaadvermogen ongeveer 39 kW zijn. De accu laadt daarmee in ongeveer 40 minuten van 10 tot 80%. Hiermee wordt ongeveer 130 kilometer aan actieradius toegevoegd.
Wat zit er nog meer op deze Golf:
- Climate Control (airco) - Adaptieve Cruise Control - Automaat - LED Koplampen - Licht en regensensor - Parkeersensoren voor en achter. - 16" velgen - 2 Sleutels - 2 Laadkabels - CarPlay/Android Auto
Alle boekjes zijn aanwezig bij de auto, en het onderhoud is altijd tijdig uitgevoerd!
Betreft een MARGE voertuig! Er komt dus geen BTW overheen! Op deze auto is €2000,- overheidssubsidie mogelijk! (zolang nog beschikbaar)