Terug naar overzicht

MV Agusta RAID 250

Marge € 10.750,-

€ 10.750,- Marge

22.896 KM Tellerstand
247 cc Cilinderinhoud
1960 Bouwjaar
Benzine
Brandstof
Toon alle specificaties
Benzine 1960 247 cc 22.896 KM
Deel deze advertentie:

Afleverpakketten

Aflevering
LET OP ! De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,- TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Specificaties

Kenteken
NL
ZM7121
Bouwjaar 1960
BTW of Marge Marge
Tellerstand 22.896 KM
Kleur Rood

Motor en transmissie

Brandstof Benzine
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 247 cc

Beschrijving

Deze prachtige MV verkeerd in zeer nette gebruikte staat, een mooi collectors item, prijs is op basis "zo mee"

Within Italy in the mid-1950’s a 150cc and 175cc motorcycle was considered a mid-sized bike. So when the 250cc Raid (an Italian word describing a long fast, and adventurous trip by a motorcycle or car) debuted at the 1956 Milan Trade show, it generated considerable interest. With a displacement of 250cc, the Raid considered aa large capacty bike, able to crosss the Contenent with ease. With its 4-stroke, single cilinder engine rated 14 HP at 5.600 rpm, the Raid could top out at 115 km/h. The suspension was a traditional MV; a front fork with hydraulic shocks absorbers. Reflecting the 145 kg heft, the brakes were upgrated, with both front and reaar drums measuring 220mm. Priced upon release at 290.000 Lire, production ended in 1962.
Engine:  Technical Specification (1959)
Cylinders / Cycle: single / 4-stroke
Displacement: 246,6 cc
Bore x stroke: 69 x 66 mm
Compression ratio: 7,2:1
Power / rpm: 14 HP / 5,600
Torque / rpm: NA
Cooling: air
Distribution: pushrod
Carburettor: 24 mm carburettor
Ignition: dynamo-commutator
Lubrication: wet sump
Starting: kickstart
Primary drive: gear
Clutch: wet multiple plate clutch
Gearbox: 4 speeds
Final drive: chain
Chassis:
Frame: double cradle tubular and pressed steel frame
Front suspension: telescopic hydraulic fork
Rear suspension: swingarm with hydraulic shocks
Front brake: 220 mm drum
Rear brake: 220 mm drum
Front tire: 3.00 x19”
Rear tire: 3.25 x19”
Wheels: spokes
Tank: 17 litres
Length: 2040 mm
Width: 590 mm
Wheelbase: 1340 mm
Weight: 160 Kg
Performance:  115 kp/h

LET OP! CORONA REGELS!
Vanaf 28-03-2021 bent u weer welkom zonder afspraak, uiteraard zijn de meeste voertuigen ook te bewonderen in onze digitale showroom die altijd geopend is, en natuurlijk kunnen we u via de digitale kanalen of telefonisch informeren over onze voertuigen..
Heeft u corona gerelateerde klachten blijf dan thuis, we verzoeken u om bij binnenkomst uw handen te ontsmetten en afstand te houden tot anderen.
Ook zijn wij zo nu en dan gesloten om bv motoren voor u te zoeken , moet u van ver komen, dan kunt u om teleurstelling te voorkomen, beter even van te voren bellen of whatssappen.
mob. 06-53891209
Normale Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag 14:00 - 17:00 Zaterdag 11:00 - 16:00