Van deze auto kan de aanbieder de onderhoudsgeschiedenis laten zien. Dat kan in het ouderwetse boekje staan, maar steeds vaker wordt dit digitaal bijgehouden in het DSR. DSR staat voor Digitaal Service Register.
Het NAP-logo staat alleen bij voertuigen die gecheckt zijn bij de RDW en waarbij de RDW een logisch oordeel heeft afgegeven ten aanzien van de reeks kilometerstanden.
Specificaties
Kenteken
NL
GNGN39
BTW of MargeMarge
Datum eerste toelating24-05-1993
Datum eerste toelating (internationaal)24-05-1993
APK vervaldatum19-06-2027
Tellerstand
98.905 KM
CarrosserieHatchback
KleurBlauw
Aantal deuren5
Aantal zitplaatsen5
Gewicht1176 kg
Maximum massa geremd1200 kg
Motorrijtuigenbelasting€ 41 - 45 per kwartaal
Motor en transmissie
BrandstofBenzine
TransmissieHandgeschakeld
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud1761 cc
Vermogen74 kW / 101 PK
Topsnelheid187 km/h
Acceleratie (0-100 km/h)11.0 seconden
Koppel0 Nm
Exterieur
Achterruitwisser
Metaalkleur
Zonwerend glas
Beschrijving
Deze xantia zag haar levenslicht in 1993 en op 24 Mei van dat jaar werd het kenteken aangevraagd. GN-GN-39 . Dit is een van de eerste Xantia's destijds geleverd in Nederland.
De eerste eigenaar ruilde zijn 4 jaar oude BX 16 RS in, tikte de 34.500,- Gulden af, en reed vervolgens tot eind 2018 met de Xantia. Al deze tijd is de wagen onderhouden bij Citroën dealer Hoogeveen (later motorhuis) in Haarlem. Alle stempels zitten keurig in het onderhoudsboekje.
In 2020 kwam de Xantia terecht bij een Citroën specialist in Friesland, kreeg daar een grote beurt met distributieset en wisselde twee keer van particuliere eigenaar. De laatste reed ermee vanaf 2023.
Nu bij ons aangeboden, full service afgeleverd. Bekijk de foto's en oordeel zelf. Deze Xantia is echt bijzonder netjes. Wellicht wel de oudste nog rijdende in Nederland?
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie